Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Dag 112, Skoldags!


20.49
Hellu Hellu

Sitter och lyssnar på Rollergirl - Superstar, håller på att rensa låtarna från mammas dator som jag har renstat klart ännu. Men jag tycker om den här låten svin mycket även om den var mest populär på 90 talet eller var början på 20? svårt att säga exakt när den gjordes. Men men bra är den som sagt iallafall.

Annars så sitter jag och snackar med Pellut på msn, och väntar på antingen Kevin komma in eller Sebban. Men tur att Pellut gör mig sällskap iallafall. Vi snackar om vad som är snyggaste silverring eller guldring i örhänget. Båda kom överens om att guld är inget fint.

Idag annars så har jag vart på min praktik idag behövde jag inte gå till praktiken utan mamma skjutsade mig dit (: skönt att vila bena ibland även om det är skönt och nyttit att gå. När jag kom dit så gick packade jag sallad som vanligt. Sen så fick jag en uppgift utav Gunnar att jag skulle torka av en stor frysdisk eftersom de ska byta frys disk. Så ajg fick göra rent självaste hyllorna och sen så kom Åsa och hjälpte mig. Fast hon gjorde rent & damsög den innuti den, snällt för då behövde jag inte göra det.  Snacka om att det vart en stor skillnad, de luktade gott och glänsde. Det var roligt att få sysselsätta sig med andra uppgifter ibland, inget kul om det är samma uppgifter precis hela tiden, dag in och dag ut typ.

Hur som helst sen så släpte de iväg mig 1o i två åd gick jag hem tog en extra runda :) skönt emd tanke på att jag åt smela igår och prinsesstårta på fikarasten. Så lite bra är det väl? :) ^^ när jag kom hem så fixade jag i köket och plockade undan lite. Var snyggt ett tag tills far min lagade mat.

Men nu gott folk så ska jag fortsätta min rensning av låtarna, puss!


- Dag 111, Skoldags!



21:09
Hellu Hellu
kom precis ur en skön dusch, så nu luktar känner man sig fräsch. Speciellt med det nya duschgel jag köpte idag  på Yves Rocher med Matilda idag. Ska väl snart smörja in mig med HMs lotion. Sitter vid msn också, sitter och väntar på att Sebban ska svara :) för jag har inte snackat nått med honom idag. Hoppas att jag hinner snacka med honom innan sängen. Återstår att se. Aja har haft en bra dag, först så gick jag till praktiken från 08.00 - 13.45. sen så gick jag hem snackade lite med syster och gjorde iordning mig för att träffa Matildan på stan vid 16.00. Shoppade lite, jag fick iallafall hem en piercing, två gel från Yves Rocher (som skrivet) sen så vart det att dra till guldfyn för att jag hade tillgodo kvitto så jag tyckte det var så bra att utnyttja det för en gångs skull. Vart ett par silver öghängen med hjärta på.

Sen vart det att köpa näspercing och ögonskugga på "make up store"  väldigt snyggt ett sån ögonskugga som man kan dra på när man ska festa eller nått liknande. Vart också att dra och käka på vårat ställe ^^ haha jag har gärn släpp kommer inte på vad namnet heter, jag som har suttit där flera gånger :D skum t skumt. Men det kommer jag väl på snart, eller just det nu kom jag på "Coffie House" hette det. Sådär vart det förut också när jag skulle betala med kortet, jag vet i vanligtvis min kod, men när jag väl skulle betala så kommer jag inte på vad det var för kod, så jag fick kolla på min "fusk" lapp i plånboken :) bra att ha!

aja sen så fick jag beslutånges också, jag skulle pröva en klänning på skoj på Wear it, som jag tänkte ha på studenten.
Den satt så fint, men visste inte om jag skulle köpa den eftersom det kan finnas finare klännignar så jag & matilda gick runt i alla som kan ha festklännigar men det fanns ingen. Dom kommer inte förens i april - maj. Då tyckte jag att det fick avakta. Jag kanske kommer ångra mig senare att jag inte tog den klänninge som ajg hittade idag, eller så blir att jag är glad över att jag inte tog den. Det får bli som det blir men det får avakta ett tag till iallafall. För det är ju lixom 3 månader kvar.

Men nu ska jag gå, puss!


- Dag 110, Skoldags!




21:37
Godkväll Godkväll!

Sitter här och snackar med Emma och någon Kevin på msn och så väntar jag på att Sebbe ska svara. Han ligger och vilar nu, fast det är ju inte så bra med tanke på att han kommer vara pigg senare ikväll. Då blir det ju svårt för honom att somna sen. Så är det iallafall för mig. Men han bestämmer ju själv den där godingen. Det jag tycker är kul är att vi har haft varandra på msn i två år, och snackat lite då och då. Men nu har vi fått tillbaka kontakten igen. Då säger han att han är storebror åt Emelie Perrnu. Snacka om att världen är liten (: kuligt värre. De är inte ens lika :p iallafall inte vad jag kan se på bild, i verkligheten kan det ju vara helt annat.

Aja hur som helst snackade precis med Matilda i luren, hon frågade mig om jag ville dra på stan med henne imorgon och såklart säger jag ja, eftesom jag inte ska träna imorgon eftersom syster är sjuk, IGEN!. Så idag vart det heller ingen träning, skulle på Crikelträningen idag.  Lite synd, men eftersom vi är medlemmar där så gör det inget ^^ hoppas på att dra till gymmet längre fram i veckan, återstår att se...

Annars idag så har jag vart i skolan, kul att träffa alla efter en veckas lov, dagen har väl nästan vart som alla andra dagar förutom att jag var tvungen att sticka lite tidigare än vanligt pga att jag & mamma skulle på möte vid vårdcentralen kl 14.00. Så då stack jag hem och la mig en stund. Vi snackade om jag behöver ett läkarintyg mer vill jag inte säga här på bloggen tyvärr. (fråga om ni undrar)  mötet kanske tog 45 min. Då skjutsade mamma ner mig till polistationen för att jag skulle hämta ut mitt nya legg som jag tog förra månadgen. Så nu har man nytt :) feel good.

Men Hörreni så ska jag gå och tvätta bort dagens make up.
Puss!


Sportlov



21:13
Hellu!

sitter här och lyssnar på Kikki Danielsson - Papaya Coconut den låten påminner när vi var ute och festade hos Figge i sommras. Fan vad jag vill ha sommar! allt blir så roligare då (: men det är bara att bita ihop där ju 3 månader kvar, och de 3 månaderna kommer gå fort även om det inte känns så nu. Så kommer man tycka det när det väl är dags med våren.
Hoppas bara att det kommer bli en bra sommar i år, för förra året var det bra i börja bra, sen så vart det sämre :( ursch så man kände inte sig direkt så brun då med andra ord.  Men återstår att se hur det blir denna sommarn. Jag ber till gud att det ska vara sol på min student bara, lixom det håller ju ihop utspringet och sol :D perfekt!


Så brun SKA jag BLI
bilden är tagen i marmaris i Turkiet som jag gärna åker tillbaka till
.


Men om något helt annat idag så har jag faktiskt vart hemma hos Jonas i Katrineholm, tog halv tre tåget då hämtade han upp mig för att sedan åka och handla på Willys. Han behövde mat och så köpte han en film också som var så jävla dålig :P så jag vart utråkad ^^ så jag jävlades med Jonas haha, kittlade honom :D haha ^^  det var kul att träffa honom iallafall, it feels good. Vi får se när vi ses igen och nu ska jag fan låta han höra av sig på rikigt, får se om det det tar en vecka eller två. Sist han frågade om vi kunde ses var för fan när han frågade mig om jag ville hänga med han och hans kompis till den där rappkonserten. Sen dess har jag frågat, så nu är det hans tur.

Ha det bra, pusshej!


Sportlov


22.20
Hejja Lördag!

sitter här i min ensamhet och lyssnar på Natasha Bedingfield - Wild Horses, jag får inte nog av hennes låt. Den är så bra! annar så sitter jag och snackar med några godingar på msn. Annars ikväll så har jag faktiskt bara vart hemma kollade på melodifestivalen, vad glad jag vart att Molly Sandén kom till final, so good for here! :) och så är jag glad över att Sofia - Alla kom som Internationellas val :) den låten behövs! så jävla bra!

Annars idag så har jag faktiskt inte gjort ett skit suttit här för det mesta. Men har även plockat undan lite i rummet och sen så var jag, syster & mamma en sväng på lindex, skulle försöka hitta några jeans till mig, eftersom nästan alla jeans jag har är det hål på :P så det behödes. Hittade faktiskt några :) satt skit snyggt och så vart jag glatt överaskad att jag kan ha 38 i storklek, förr hade jag 40/42, så träningen har gjort någon nytta iallafall :D men jag är inte nöjd än. ALLT FETT ska bort! längtar tills i veckan för då är det träning som stor på schemat med STORA BOKSTÄVER! :)

aja finns det att säga mer då? igår så var ju Matilda & Emma här som sagt de kom vid halv åtta båda två. Så då gick vi ner till mitt rum och slog på en film "The Fog" hette den. Det stog att det skulle vara en thriller, men jag tyckte inte den var så läskig faktiskt, men jävligt spännande (: sen efter filmen så gjorde vi inte så mycket, satt mest och snackade. Sen lite senare på kvällen så kom jag på den knäppaste idén att ringa till folk och låtsas att vara några andra! :D haha, min syster äger på det där. Vi ringde först till Micke, & han trodde det var Anna brohman och Natta, haha. Sen efter ett tag så ringde vi till någon barndoms kompis till Emma, så jävla roligt! :P

aja nog om annat, imorgon är det söndag och det betyder sista dagen på lovet, då blir det skola & praktik. Ska bli skönt att komma igång igen, skulle bli lätt så tröttsamt att vara ledig i längden.  Men nu ska jag gå, puss!



Sportlov



18.19
Hellu Hellu!

Sitter och lyssnar på Britney Spearse - out from under, väldigt fin låt faktiskt. Annars så gör jag inte så mycket. Fixade precis ordning mig lite, eftersom Matilda & Emma kommer sen, vi ska se på film och gotta oss lite. Kanske inte är så bra medtanke på att jag tränade idag ocn igår, men ibland så måste man få unna sig lite. Kommer ju ändo bränna bort det nästa vecka (: hihi!  de ska komma ungefär vid halv åtta tror jag, iallafall Matilda :) ska bli kul med en lugn hemmakväll (: efter två helger, var ju ute förra veckan och veckan efter så :) man behöver inte festa varje helg! hihi

aja annars idag så har jag tränat som jag precis skrev, vi tränade själva, jag, Thess & anna. Jag körde 30 minuter på spinning, första gången jag lyckades med det också, kanske för att jag var motiverad? (: det går bara om man vill.

men nu ska jag ta undan lite kläder på sänge och så
Puss!


<3


Sportlov



21.07
Godkväll!

Har precis kollat klart på "du är vad du äter" andledningen till det var att "idol" kocken var med idag. Han som vart mobbad över att han var för kraftig. Som fick ett kontrakt till slut, skiv kontrakt alltså. Kul att se att han klarade av gå ner några kilon iallafall (: annara så har jag inte gjort så mycket. Har ganska ont i huvudet förtillfället, vet inte vad det kan bero på?  kanske druckigt för lite vatten idag eller så kanske det är för att jag håller på att bli sjuk? det får vi hoppas att jag inte blir, för jag pallar inte att bli sjuk igen.

Aja det återstår att se men idag så har jag iallafall vart duktig. Gick upp skapligt, gick inte och sova längre pga att syster skulle upp tidigt. Så jag tänkte "ah fan jag går väl upp då"  och så vart det. Så jag åt frukost och sedan tyckte jag att det var så stökigt här hemma så jag la in smutsdisk i diskmaskinen och sen så plockade jag undan lite annat stuff. Sen damsög jag också, för det var så mycket stenar och skit i hallen. Så man såg ju skillnad efter  damsugningen. Jag  gjorde även rent toan och tvättstället! :) jag är en sån som vill ha ordning och reda, ska vara fräscht och fint! :D annars så trivs jag inte!

Sen efter några timmar så åkte jag ner till gymmet och tränade lite, först så var det tänkt att Anna och jag skulle träna individuellt, men sen så kollade Anna med damen i receptionen om det var möjligt att vi kunde vara med på step/mbl som Christine hade och de kunde vi faktiskt. Snacka om att jag hade svårt för stegen. Men man lär väl sig stegen till slut antar jag, bara man har tålamod. Kanske höll på i 30 min med just stepen och sen så jobbade vi mest med magen, & låren snacka om att det kändes, men det var skönt! :)  vi ska ju till gymmet imorgon också (: wie! peppad.

PUSS!


Sportlov



19.36
Hellu!
sitter här och tuggar på tuggumin som jag fick utav Jonas i söndags när vi umgicks. Tycker dom smakar bra även dom har legat i hans bil i några månader :P än så länge har jag inte fått ont i magen  haha! annars så sitter jag och lyssnar åp "Nordman -  Livet som en värsting" och så sitter jag och pratar med lite folk på msn.

Annars idag så har jag vart i väg med min far nästan hela dagen, jag har hängde med honom att töma lite skit papper ocj flaskor på eneby centrum. Sen så sprang vi in på bageriet för att köpa en varsin semla, otroligt gott! :D sen så åkte vi förbi mc dondlas för att båda kände sig hunriga, haha. Sen så åkte vi till yxbacken för att kolla på ungarna som åkte i den branta backen, satt där och mumsade på svullsakerna.

Sen efter ett tag så åkte vi tillbaka till Norrköping för att hämta upp Anna för att dra till Athena för att bli medlemar där på riktigt, men först så  hämtad vi upp Martina i ektorp ( trevligt och nu är jag hemma och tar det lungt (: har haft en bra dag snackat med Jonas har jag också gjort, känns bra! (:

men nu ska jag gå, puss!


på min fasters 50års kryssning från -o7
dock ser jag så ful ut! :d


Sportlov



Hellu Hellu!
Nu är jag här igen, efter en veckas väntan. Har faktiskt inte brytt mig eller orkat skriva något här. Har inte mått så bra pga Jonas. Jag skrev ju på mitt förra inlägg att han ville träffas och prata och det gick såder. Han berättade att han bara ville vara kompis med mig för att jag typ inte kan säga ifrån och är för snäll, förstår inte riktigt det där kanske är lika bra? jag har iallafall släppt taget om honom nu, gett upp hoppet. Han har bollen nu om han vill något så får han höra av sig. Varför ska jag toffla lixom? när han har sagt att jag bara har vart för på..? känner ingen andledning att höra av mig för jag ska se om han hör av sig först och se om han bryr sig.

Aja nog om det idag så har jag vart på stan med Jossan, vi kollade lite i affärerna, hon skulle byta ett halsband på Hallbergs smed lr något sånt hette det. Tog ett tag för Jossan att bestämma sig vad hon skulle ha, men tills slut så beslöt hon sig att ta ett par örhängen, riktigt fina tycker jag. Skulle själv vilja ha dom aja  sen så gick vi in på Gina för att Jossan skulle pröva lite plagg, själv så får man sina pengar imorgon.

Sen efter ett tag så ringde systeryster o frågade om vi skulle träna idag på Li passet och självklart sa jag ja, men har dåligt samvete för att bara lämna Jossan bara såder. Hon var tvungen att vänta tills klockan 16.00 när hon jag kunde ge henne en sms biljett så hon kunde fått åka hem med mig. Men hoppas hon inte är sur på mig nu bara.

Aja sen iallafall så drog jag och Anna till träningen, anna skulel sola lite först medans hon gjorde det så tränade jag lite.  till halv 5. Eftersom Li passet började då. Sen när klockan var halv 5. så mötte jag upp Thess vid dörren. Hon ville säkert inte gå upp själv :) hihih! det var kul att hon var med idag iallafall och det var skönt att vara på gymmet överhuvudtaget.! nmu måste vi komma igång igen syster! :D

men nu ska jag gå, puss!


Dag 105, Skoldags!



21:50
Godkväll!

Blir inte så långt inlägg idag eftersom inget i mitt liv leker just nu, allt känns meningslöst :( aja sitter på min mamma data i mitt gamla rum just nu, av någon andledning så funkar inte min mus och mitt tangenbord :S konstigt, när jag väl byter mus så går inte tangentbordet :S så ja fick damp & gick upp hit istället. Aja ska snart tvätta bort sminket och smörja in mig med cream och sedan borsta tändrna för att sedan gå och lägga mig. Ska bli skönt då slipper man tänka på J & allt annat som bekymrar än.

Aja hur som helst så kollade jag precis klart på shrek - den tredje hade inte sett den någon gång så då var det ett bra läge att se den, ett bra tidsfördriv! så man får lite annat och tänka på  iallafall.  Annars idag så har jag vart i skolan som vanligt, och det rullade på som vanligt, började som vanligt med svenska, och sedan matte - man vart inte så mycket gjort ;P snackade mest med Emma. Sen efter matten så hade vi boende då vi gjorde lite taco så underbart gått. Sen så gick jag på stan en snabbis jag skulle nämligen köpa ett nytt headset eftersom mitt försvann - tror jag tappade det när jag var ute på krogen så jag var tvungen att köpa ett nytt för ett headset måste jag ha! sen så stack vi till IV valet, då vi fick göra en alla hjärtansdag bukett, den vart jätte fin jag vart riktigt nöjd faktiskt :) så jag gav den till mig själv eftersom jag fyller år på lördag.

Men konstigt nog så känner jag ingen glädje alls åt det :( jag önskade jag kunde få den jag ville ha om han visade lite mer intresse så skulle jag vara glad & lugn dessutom :/ jag ska träffa honom imorgon för att han ville snacka om något och jag är rädd för att han ska säga nått sånt här " jag har fått jobbet utomlands, så vi kan inte ses mera" eller "jag vill hellre vara kompis med dig för jag vill inte ha något förhållande" . Det låter som att det är något viktigt eftersom han har vart konstig sedan i fredags!! jag blir knäpp på det! om han hade sagt sluta skriv med mig, jag orkar inte med dig längre" så skulle jag inte ha vart så orolig och rädd, visst skulle jag bli ledsen av att höra dom orden av en sån fin människa. Men då skulle jag iallafall fatta vad han vill! så imorgon direkt efter praktiken så jag gå ner till stationen för att fixa biljett.
Får se hur länge jag stannar där, återstår att se!

Men nu ska jag gå,!
Godnatt!
// M


H.E.L.G



19.03
Hellu Söndag!

kom precis ut ur en skön dusch, ska snart smörja in mig med lotion, så man luktar ännu godare. Annars så har jag inte gjort så mycket, lyssnat på musik och för nån timme lr så så var bror och Anna här på besök för att äta söndags middag, och vet ni vad det var som vi åt? porterstek, så jävla gott! man kan ju äta så mycket som helst..så gott är det!! och det bästa med det är att det går inte att misslyckas med såsen som är till, mums!

Vad har jag annars gjort idag? matilda och hennes mormor kom och hämtade upp mig vid kvart i tolv för att sedan dra till mc för att hämta upp Jossan, för vi skulle nämlinge åka till Kolmården för att få träffa delfinerna, närkontakt. Det var min och Jossans födelsedags present eftersom jossan fyllde år igår och jag fyller nästa lördag. Visst så visste jag att Jossan skulle få den där presenten men inte att jag också skulle få den, så jag fattade inte i morse när Matilda ringde mig, hehe! men det var kul!, fick mata dem, klappa, pussa (: så nu har man fått pussa på en sån söt sak! :D jag har länge velat klappa delfiner :) så det var snällt! om inte Matilda kände ena som var där med oss så skulle vi säkert fått betala 3000, glad vart jag iallafall!




vad har hänt mer ihelgen då? igår så var jag hemma hela tiden, kollade  på melodifestivalen som har dragit igång igen. Men jag fattar inte hur svenska folket tänker/röstar, hur fan kan där Caroline of Ugglas komma vidare? den var lixom pisam. Då var fan Marie serdeholt betydligt bättre!! men jag är glad över att Alacar och Emelia kom vidare  till globen.


sen i fredags så var jag i skolan, sen så träffade jag Emma på stan vi skulle bara springa in på City life för att köpa en present till Jossan som fyllde år, sen så åkte vi hem och åt och gjorde iordning oss, sen så tog vi bussen till Krokek, där det redan var massor av folk vi åt, drack, lyssnade på ABBA/Gyllene tider, sen så drog vi till otten - Kul att träffa alla där!







såja, nu har ni fått lite bilder att glo på :P


Dag 103, Skoldags!



18.50
Hellu Hellu (:
Sitter och lyssnar på Hanson - Mmm pop den är så gammal men fortfarande lika bra, alltid kul att lyssna på 90 tals musik. Annars så sitter jag och snackar med Becka på msn, trevligt eftersom vi inte har pratat på jätte länge. Annars så umgicks jag lite med Anna och Thes vi satt och kollade på film klipp på youtpube, bland annat Next3. Tycker det är tufft att det är några man är bekanta med ska vara med i melodifestivalen, det är ju Claudios lille bror och Jimmy har jag festat tsm med för 3 år sen, var inte jag som kände honom, utan det var syster &  Sofie som kände honom, jag hängde bara med ;) men lite tufft är det allt. Men ska bli intressant och se hur långt de kommer i melodifestivalen, om det kommer vidare till globen lr bara till andra chansen, återstår att se med spänning och självklart kommer jag att rösta! :D



aja annars idag då? vad har jag gjort? jag har ritat i mitt barbieblock :D haha. sen vart på min pratik ^^ som vanligt.
- Packa grönsaker, grilla kyckligklubbar, märka matlådorna, och sen städning, yes så har min dag sätt ut. Igår så skrev jag ingenting eftersom jag fixade biljetter till Katrineholm dit och hem, sen så stack jag hem o fixade mig för att sedan gå till tåget, var lite nervös över att jag stog på fel sida. så jag chansade på ett tåg och när jag såg att tåget stannade vid Katrinehoml så var jag lugn sen när jag kom dit så kom Jonas och hätmade mi vid tågstationen :) en riktigt goding! vi drog hem till honom och pratade och hade det trevligt, åt mackor och drack te :) sen så la vi oss i sängen (:  och då så sa han att skiter i den där bruden som han var intresserad av först, jag övervägde henne sa han (: han gillar alltså mig men att vi inte ska gå så fort fram, ta dagarna som de kommer, så en vacker dag kanske det är vi 2 på riktigt men återstår att se. Så länge han vill ses så är jag nöjd mer kan jag inte begära. Men vi ska ändo ses på löradg tror jag :) får se vad vi hittar på för skoj.

Men nu ska jag kolla lite på orden vi har i läxa tills imorgon
puss o hej.

Min fredag; Skola. träffa Emma på stan - fixa något mer till jossan, sen hem och göra sig iordning för att sedan dra till Jossan i krokek och festa. sen så blir det utgång :) hoppas det blir kul, jag förväntar mig inget.



Dag 101, Skoldags!



21.19
Hellu hellu!

Sitter och lyssnar på Idde Schultz - Fiskarna i havet, den är så otrolig gammal men fortfarande så bra :) annars så satt  jag precis och målade lite i mitt barbyblock mamma tog fram igår, de har vart i husvangnen i flera år, så snackade om kul :) förr så målade vi jämt när vi var ute och campade :P men visste inte ens om att de låg pennor och block där. Tycker jag är konstigt på nästan varje sommarfilm & bilder så syns det att vi målade :p ^^ när sanna och sofie var med också.

Annars idag så har jag inte gjort så mycket, var på min praktik där jag fick göra samma saker som vanligt, grilla, packa grönsaker och märka. Men det är väl så i arbetslivet att man gör samma saker jämt men var skönt att komma tillbaka igen efter att ha vart sjuk i två dagar, ska dit imorgon också och på torsdag.

på tal om imorgon så ska jag till Jonas i Katrineholm :) så skönt att komma bort från Norrköping. Ska till stationen och fixa biljett när jag slutar praktiken, ska ta det tåget som går halv 5. Då är jag hos honom vid fem :) hoppas på att det finns biljetter bara, men återstår att se..


Dag 100, Skoldags!




21:05
Hellu Hellu......
kan säga på en gång att det inte blir något långt inlägg ikvälll är något trött, men några rader ska jag nog skrapa fram.  Sitter och lyssnar på Tomas Ledin - Svenska flickor, så sugande låt :D jag håller på att rensta mammas musik fortfarande, har inte kommit någon vart känns det som, så många låtar är det. Men ska väl radera några till och lägga in några låtar som jag fastande på min mobil sen så ska jag borsta tänderna och tvätta av sminket och sen lägga mig i sängen ska bli så skönt.

Annars idag så har jag vart på stan med Matilda eftersom jag slutade tidigt idag så gick jag upp till hennes skola och var med på hennes matte lektion, sen så gick vi på stan vi käkade på Coffie House sen så skulle hon köpa en kalender :) sen så köpte jag en present till Jossan jag hoppas hon blir glad men det tror jag. Men funderar på att köpa en bukett också :) fast det köper jag på fredag..

och imorgon så är det praktik, sen träffa Hänni :) var så länge sedan, sen på onsdag så ska jag träffa Jonas :) vi pratade om det förut iallafall, sen så ska vi ses på lördag också :) mys!

men nu ska jag gå, skriver mera imorgon!
ha det bra!



H.E.L.G



20.11
Hellu Söndag!
Nu efter en bra helg så är jag tillbaka igen, jag har inte haft tid att skriva här tidigare så nu när jag hade tillfälle så ska jag skriva några rader, försöker iallafall, min fantasi är inte på topp. Men jag sitter här och lyssnar igenom låtarna ifrån mammas dator, som jag la in igår, kul det är mest gammal musik. Det gör det ännu roligare att lyssna. Annar så gör jag inte så mycket faktiskt, finns inte så mycket att göra.

Men kan berätta lite vad jag har gjort ihelgen så blir det något att läsa iallafall i fredags så var jag i skolan som vanligt. Sen senare på kvällen så drog jag hem till Ems vi fixade håret på varandra och sen så hade jag tagit med mig tre filmer så vi såg på tv utav dom, det vart Heart Break Hotel och Side & Seek, trevligt :) Emma hade köpt naturgodis & pepsi till det :) sen så tog vi självklart massor med kan konstiga bilder också och filmer :P när vi sjöng till Sjätte Sinnet ^^ hehe. Men det var trevligt :) skönt att inte festa varje helg. Det var ju mest förr jag festade varje helg, men nu är det inte så längre, antingen är det jag som har tröttnat eller så har jag vuxit upp? men nästa helg så blir det att parta iallafall för Jossan fyller 18 :) och helgen efter det så fyller jag 20 så då blir det med lite party (: ser faktiskt fram emot fredag faktiskt.

Men nu till denna helg igår så var jag hemma hela dagen sen så på kvällen så kom Jonas och hämtade upp mig vid eneby centrum för att sedan dra till honom i Katrineholm, vi åkte först till tågstationen för att fixa biljett hem till idag. Men när vi kom dit så hade dom stängt. Så då bestämde vi oss att betala via internet men när vi väl gjorde det så gick det inte :s haha gud så bra det gick för oss. Prövade säkert flera gånger :s men det funkade inte, så istället så gick vi till stationen imorse och fixade :) och de gick! så jag tog tåget 11.00 imorse. Aja vi  kollade iallafall på film "kniven i hjärtat" inted en roligaste filmen direkt. Men det var mysigt ialalfall, så efter filmen så gick vi och la oss (: och mös lite. Sen så somnade vi efter en lång tid :P hehe brukar ju bli så. Men det var kul iallafall :) undrar nästa gång vi ses kanske i veckan? :) hihih återstår att se.

men nu ska jag gå och göra varma mackor :d
puss!