Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 100, Skoldags!




21:05
Hellu Hellu......
kan säga på en gång att det inte blir något långt inlägg ikvälll är något trött, men några rader ska jag nog skrapa fram.  Sitter och lyssnar på Tomas Ledin - Svenska flickor, så sugande låt :D jag håller på att rensta mammas musik fortfarande, har inte kommit någon vart känns det som, så många låtar är det. Men ska väl radera några till och lägga in några låtar som jag fastande på min mobil sen så ska jag borsta tänderna och tvätta av sminket och sen lägga mig i sängen ska bli så skönt.

Annars idag så har jag vart på stan med Matilda eftersom jag slutade tidigt idag så gick jag upp till hennes skola och var med på hennes matte lektion, sen så gick vi på stan vi käkade på Coffie House sen så skulle hon köpa en kalender :) sen så köpte jag en present till Jossan jag hoppas hon blir glad men det tror jag. Men funderar på att köpa en bukett också :) fast det köper jag på fredag..

och imorgon så är det praktik, sen träffa Hänni :) var så länge sedan, sen på onsdag så ska jag träffa Jonas :) vi pratade om det förut iallafall, sen så ska vi ses på lördag också :) mys!

men nu ska jag gå, skriver mera imorgon!
ha det bra!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?