Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Sportlov



18.19
Hellu Hellu!

Sitter och lyssnar på Britney Spearse - out from under, väldigt fin låt faktiskt. Annars så gör jag inte så mycket. Fixade precis ordning mig lite, eftersom Matilda & Emma kommer sen, vi ska se på film och gotta oss lite. Kanske inte är så bra medtanke på att jag tränade idag ocn igår, men ibland så måste man få unna sig lite. Kommer ju ändo bränna bort det nästa vecka (: hihi!  de ska komma ungefär vid halv åtta tror jag, iallafall Matilda :) ska bli kul med en lugn hemmakväll (: efter två helger, var ju ute förra veckan och veckan efter så :) man behöver inte festa varje helg! hihi

aja annars idag så har jag tränat som jag precis skrev, vi tränade själva, jag, Thess & anna. Jag körde 30 minuter på spinning, första gången jag lyckades med det också, kanske för att jag var motiverad? (: det går bara om man vill.

men nu ska jag ta undan lite kläder på sänge och så
Puss!


<3




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?