Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160529 - Biomys, spelkväll & morsdag

Tid:17;59
Temperatur ute: 13+ rengigt!
MORSDAG!
 
 
- Idag är det morsdag så tidigare idag så kom syster och Johna hit för lite gofika & morsdagmys!
 
 
- I fredags så var jag, Elina & Viktor och såg Warcraft på bio, väldigt bra film!
 
I torsdags så hängde jag med Elina ner på stan och lunchade och kollade lite i affärerna <3
 
 
I onsdags så var det marknadsafton i norrköping så jag tog en fika med Diia & kollade lite affärerna, köpte kalender, concealer & en bricka =)
 
 


- 160523 - LANDETMYS!

 
Hellu bloggen!
Idag har det den efterlängtade solen kommit tillbaka till oss så ikväll så har jag o mina föräldrar åkt ut till landet och städat lite, min bror kom öven dit och min kusin & syssling sen lite senare kom min farbror. Pappa min har ju en glasatlan på landet nu, så skönt.
 
För nu slipper vi myggen o allt annat skit o sen kommer det inget regn som regnar in =) min bror ska även fixa fixa el och spottar i taget i framtiden. Kommer bli så himla mysigt =) sen tidigare idag så har jag vart ute o gått runt strömmen, så vackert!


- 160522 - P.A.R.T.Y!

 
 
- HELLU!
Sitter här i mörket i mitt rum och tänkte uppdaterat bloggen lite. Idag har jag inte gjort ett piss om ska jag vara rak på sak pga att jag var på fest igår hos Fredrik som fyllde 25år idag. Vi grillade och spelade kort. Det var jag, Elina, Tommy, Sebbe, Angelica & Maria. TREVLIGT =) hoppas att Fredrik blev glad över sin present! haha ' så idag känner man att man drack alkohol.
 
Ifredags så vi hemma hos Elina, jag Victor, Fredrik & Angelica. dom skulle till någon Marieborgsfest och dom skulle förkröka innan dom drog dit. Jag var med dom tills dom drog på festen,,,hade ingen lust för att det var skit väder och sen kände jag mig för gammal för att dra dit. Dom var ju liksom 20 år, haha!
 
 
Nej nu ska jag lögga mig o sova, hoppas på att morgon dag blir bättre!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


- 160515 -

 
 
 
- och så lider denna helg snart mot sitt slut, _Har varit en rätt så bra helg trots vädret. Igår var jag o gänget i Skärblacka och kollade på minnes konserten (Bob Marley) hade rätt så trevligt. Hade ju varit trevligare om vädret var bättre, men det gick. Sen efter det så drog alla hem till elina & såg eurovision song contest, kul att vi Sverige kom på 5 plats och kul att UKRAINA vann.
 
Sen när det var slut drog alla till Wasa o hade trevligt, kom väl hem kvart i 4 imorse.
 
 
 
 


160212 - EUROVISION!

 
- Sitter här i vardagsrummet o kollar på försnacket Eurovision. Är ju del tävling 2 idag =) ska bli spännande o se vilka länder som kommer vidare till lördag. (-)nnars idag så har jag vart hundvakt å Leia. Sen när Henke kom o hämtade henne så drog jag till landet med pappi. MYS!
 


- 160508

 
 
 
 fredags så drog jag till Vasaparken o grilla med Elina, Sebbe, Fredrik, Jocke, sen lite
 senare kom Viktor o Alex. Då drog vi till en uteservering o något o dricka. bra kväll <3
 
 


- 160505 - Häng i Vasaparken

Tid: 20:18
Temperatur ute: 12+
 
Godkväll!
Idag började dagen med en frukost ute på altanen med mamma o pappa, alltså hur härligt är det inte när man kan sitta på altanen/balkongen? då börjar sommarkänslorna komma. Sen blev det lite solning innan jag tog en promenad in till stan för att möta Elinagumman, tog en timme och gå från pryssgården.
 
När vi möttes så gick vi ner till max för jag var så sugen på Max nya lyx Shake, "hallon lakritss" så sjukt god. Sen tog gick vi upp till Vasaparken o njöt i solen <3
 
 


- 160503 - Solning with sis

 
 
Godkväll bloggen!
Är just hemkommen efter att ha varit på Olereys med Elina, Kleve, Alex, Angelica & Fredrik Vi tog en öl/cider o kollade på någon match som killarna ville se. Jag är så ointresserad av fotboll men vad gör man inte för grabbarna ;) annars idag så har jag varit hundvakt åt Leia <3
 
Anna kom hem till villan i förmiddags o solade lite med oss, härligt med sällskap när man går hemma o är arbetssökande. Var ju 22 grader tidigare idag, vadå att man får sommarkänslor =) ne nu ska jag krypa ner i sängs.
 
 
 


- 160502 - Sol, grillning & kubb!

 
 
Hej min bloggen!
 
Titt, jag är här igen och ska uppdatera dig lite  Idag började dagen med en promenad runt skroten i morgonsolen. Det märks nu att våren har kommit till Norrköping, eller ska jag skriva Sverige? 17+ o sol. Går inte att klaga. När jag kom hem från promenaden så gick jag ner tills pappas dator o sökte jobb. Efter man har jobbat på donken i 6 år så har man liksom inte behövt söka jobb så man har liksom inte lärt sig hemsidan ännu.
 
Men man kommer nog in i det. Sen vid halv 5 så drog jag ner till Stockholnspizzeria och mötte Fredrik, Angelica & Kleve för att dom skulle köpa med mat som dom skulle käka hos Angelicas låtsas pappa. Sen när vi kom dit så kom även Sebbe & Maria dit och dom hade med sig grill o kött som dom skulle käka. Sen spelade vi kubb... killarna vann med 2-1...helt okej dag i vårsolen helt klart!
 
 


- 160502 - Sol, grillning & kubb!

 
 
Hej min bloggen!
 
Titt, jag är här igen och ska uppdatera dig lite  Idag började dagen med en promenad runt skroten i morgonsolen. Det märks nu att våren har kommit till Norrköping, eller ska jag skriva Sverige? 17+ o sol. Går inte att klaga. När jag kom hem från promenaden så gick jag ner tills pappas dator o sökte jobb. Efter man har jobbat på donken i 6 år så har man liksom inte behövt söka jobb så man har liksom inte lärt sig hemsidan ännu.
 
Men man kommer nog in i det. Sen vid halv 5 så drog jag ner till Stockholnspizzeria och mötte Fredrik, Angelica & Kleve för att dom skulle köpa med mat som dom skulle käka hos Angelicas låtsas pappa. Sen när vi kom dit så kom även Sebbe & Maria dit och dom hade med sig grill o kött som dom skulle käka. Sen spelade vi kubb... killarna vann med 2-1...helt okej dag i vårsolen helt klart!
 
 


- 160501 - Valborg, 1 maj!

 
 
 
Hej!
Det var ett tag sedan jag skrev här. Det har varit så mycket som har kommit ivägen för bloggen. Jag har sagt upp mig från mitt jobb, samt blivit tvungen mot min vilja sagt upp min älskade lägenhet pga den dåliga ekonomin. Så det blivit massa flytt och i fredags lämnade jag mina nycklar till den nya kvinnan som ska ta över min lägenhet. Blandade känslor. Så nu bor jag hemma i villan tills vidare.
 
Vad har jag annars gjort ihelgen? ifredags så mötte jag Elina på stan för att inhandla alkohol till igår (valborg) sen drog vi hem till henne o kollade på film o dippade grönsaker. Sen så kom Alex & Jocke till henne. Så himla trevligt! <3
 
Sen igår var det valborg, då var möttes vi alla utanför Ica för att handla mat till grillningen. Sen drog vi till Oxelsbergsparken o grillade. Det var jag, Elina, Angelica, Dennis, Sebbe, Fredrik, Viktor & Maria. Sen när vi var mätta och belåtna drog vi in till Elina som bor en minut från parken och fortsatte krönkandet. Sen kom även Fredriks vän  Tommy också. Sen efter några timmar så drog vi till Folketpark för att vissa av gänget ville åka av sig lite ;) sist jag var där så var jag ju 18 år. Snacka om att man kände sig gammal, HAHA! sen lite senare så skiljdes vi åt och jag, Elina, Viktor, Angelica & Fredrik tills Queens Corner för att äta lite innan hemfärd.