Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Dag 139, Skoldags!



Hellu Hellu!
Sitter och lyssnar på en gammal svensk klassiker "Magnus Uggla - kungs i baren" haha, sjukt bra! ;) hehe. Blir inget långt inlägg ikväll för att jag är sjukt trött och det har jag vart den senaste tiden. Så jag har bara orkat skirva några rader. Men även om jag är trött idag så ska jag försöka att skriva några rader iallafall.

Idag så har jag iallafall vart på min praktik och det känns bättre och bättre för varje dag som går :) konstigt nog. Efter ca 4 månader där. Slutade en kvart tidigare idag iallafall, så då gick jag ner till mc dondlas i haga för att möta upp Emma & Elin. För att sedan dra på stan. Jag skulle försöka att hitta en student klänning. Men först så var vi och tog ut pengar och sedan skulle Elin & Emma käka, jag & Johanna tror ja hon hette :) på domino. Sen efter ett tag så letade vi efter en klänning, trodde först att jag inte skulle hitta någon men det gjorde jag :) på wear it, så snygg! :D tack Emma för hjälpen att hitta någon :)

sen så efter det så gick vi upp till halvars, snacka om sommar känslor :D så ska de vara! våren är här!! :D
& påsklov dessutom.

Men nu ska jag gå :)
pusshej


Ungefär en sån klänning köpte jag, fast utan band :)
550 kr.


- Dag 138, Skoldags!



Hellu Hellu!
kom precis ut ur en härlig dusch, så nu är man något ren :) behövligt. Ska väl snart gå & smörja in mig ansikts kräm också o sedan borsta tänderna, inför sängen om en timme eller något börjar bli lite trött. Annars idag så har jag haft e bra dag, dels för att solen skiner och det är upp till 15 grader och sol :D känner mig mycket piggare pga det. och sen att jag har vart med Emma idag :)


- 137 skoldags!



Hellu Hellu!

- praktik
- gick till stan för att möta Anna för att sedan dra till gymmet :) (så nu harm an ont i bena konstigt nog)