Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160502 - Sol, grillning & kubb!

 
 
Hej min bloggen!
 
Titt, jag är här igen och ska uppdatera dig lite  Idag började dagen med en promenad runt skroten i morgonsolen. Det märks nu att våren har kommit till Norrköping, eller ska jag skriva Sverige? 17+ o sol. Går inte att klaga. När jag kom hem från promenaden så gick jag ner tills pappas dator o sökte jobb. Efter man har jobbat på donken i 6 år så har man liksom inte behövt söka jobb så man har liksom inte lärt sig hemsidan ännu.
 
Men man kommer nog in i det. Sen vid halv 5 så drog jag ner till Stockholnspizzeria och mötte Fredrik, Angelica & Kleve för att dom skulle köpa med mat som dom skulle käka hos Angelicas låtsas pappa. Sen när vi kom dit så kom även Sebbe & Maria dit och dom hade med sig grill o kött som dom skulle käka. Sen spelade vi kubb... killarna vann med 2-1...helt okej dag i vårsolen helt klart!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?