Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 230402 - landet och solsken!

Temperatur ute: 5 grader och sol! 
Tid: 14:12
 
- Hej bloggen! :) 
Sitter hemma i vardagsrummet hos föräldrarna och har nyligen kommit hem från en lunch på landet med föräldrarna.Man får passa på när solen skiner, Tomas, Lena och Peter var där och gud va högt vatten är redan och mer kommer det bli när all snö har försvunnit.  Det kom ju rejält i onsdag och torsdag. 
 
 
 
Såg på min Facebook att för 10 år sen samma dag som idag så var det vår och blommor som hade kommit fram. Ganska kul hur årstiderna kan skifta år till år.
 
 
 
Snart kommer Anna till föräldrarna då hon ska färga håret på mamma. Kul att.träffa barnen igen <3 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?