Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 220522 - DÅLIG UPPDATERING

 
 
...och här har det ekat tomt like always men har faktiskt inte någon motivation att skriva, finns inget att skriva om för mina dagar ser som vanligt lina dana ut. Jobba, sova, vara med familjen.. har sånt tråkigt liv hehe.
 
Men det har hände en rolig sak för två veckor sen och det var att Anna och Johan gifte sig på mattes kyrkan💘  aldrig sett min syster så vacker förut så det måste jag nämna och Idag har vi även Firat pappa lite i förskott då vi alla inte har möjlighet att fira honom.
 
 
 
Några bilder från bröllopet 💚 
7 maj 2022
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?