Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 220716 - västerås

 Vädret var blåsigt och regn nästan alla dagar vi var där.
Blev bra väder lagom till vi åkte hem ( 17 juli) nu denna vecka kom der fina vädret upp till 37 grader.. 
 
 
Hej bloggen!
Sitter just nu under ett tak i Johannesberg camping med hela familjen plus Lena och Tomas, Lena T var nyss här ett tag. Var kul att se henne. 
 
Idag har jag, mamma, pappa och gulliga Mimmi tagit Elba färjan till stan medans resten av gänget var på badhuset sen när vi kom tillbaka tog vi det lungt. Hängde med systrar till Erikalund för att handla lite.
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?