Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 221224 - Julafton 2022

 
 
 Temperatur ute: -4 minus 
Tid: 21:10
 
och så är det jul igen, min 33 jul i livet idag har vi firat jul i pryssgården. Denna jul är bror med och firar självaste Julafton, så roligt. 
 
Vi träffades vid 13 sen vid 14 så började vi äta julmat och sen vid 15 blev det kalle anka innan tomten kom <3 många glada barn sen efter ett tag så spelade vi vuxna julklappspelet jag vann 2 paket, wihuu!! :) 
 
 
 
När vi hade spelat klar så kom Tomas med familj en stund :) nu är alla trötta och sega.. men inte så konstigt :)
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?