Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 21121- musikhjälpen

 
 
HEEEEJ BLOGÄÄÄÄEN!
Ligger I min säng och kollar på musikhjälpen från stortorget I Norrköping från tv. James brunt sjunger just nu en låt. Så roligt att musikhjälpen är i sin stan i år.
 
 
Annars idag så har jag handlat dom sista julklapparna och så har jag även varit på sjukhuset och kollat munnen och de såg Inge så farligt ut, tacksam. 🙏 blev dock en tidig morgon då jag sov hos bästa Simon inatt <3
 
 
 
Annars så har det inte hänt så mycket förutom min systers möhippa som vi hade i lördags. Som blev så himla bra trots att 3 hoppade av pga sjukdomar. 
 
Det började med att vicky hämtade mig vid kvart i sju på morgonen för att sedan åka till svärtinge för att hämta  Alle. Sen åkte vi raka vägen till Anna för att kidnappa henne. Hahaha.
 
  
När vi hade kidnappat henne så åkte vi en bit för att inte Anna skulle ha någon aning om vart vi skulle. Sen åkte vi till Scandic där vi skulle äta frukost tillsammans med Annika, Lena, Tina, Miranda, Sanna, Sofie, mamma, Malin och Lisa. Så glad hon blev. Sen efter frukosten så gick alla som skulle vara med hela dagen på stan för att leka lite.
 
 
Vi träffade en jätte go gubbe som vi tyckte om så vi frågade om han ville följa med och spela in en musikvideo vilket ha ville, bästa Nissse <3 
 
 
 
 
Sen när vi var färdiga så tog vi spårvagnen till pryssgården där mamma hade gjort pajer och bål. Tina och Annika var där så vi var där ett tag.
 
 
 
 
Sen vid 16 så kom vickys vän och hämtade upp oss brudar för att åka till Factory finess för att bada lite. När vi kom dit så var två killar där som hängde lite med oss. Sen vid 18:00 så var det dags att åka lite limousin och vilket drag det var <3 Sen slutade vi dagen med att äta lite mat på pinchos.
Jag och Malin valde att åka hem efter middagen och resten drog vidare. 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?