Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 190502 - 1maj och bilar

 
 
 
 
Temeratur ute: 2plus 
Tid: 21:05 
 
 
Igår var det första maj och innebärde att kolla på bilar vid södra promenaden det var jag o hela familjen. Vi möttes alla vid eneby centrum för att spårvagnen in till city och det var kul speciellt för mina änglar. 
 
 
 
 
När vi hade kollat klart på bilarna så tog vi trean till folketspark tanken var att vi skulle åka några karuseller med barnen men som oturen vi hade så började det regna 😒 så vi var inte där så länge.
 
Så då åkte vi hem o käkade pizza och det skulle jag inte ha gjort fy fan vilken halsbränna jag hade igår kväll /imorse 😭
 
 
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?