Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 181124 - long time!


  1.  
 
 
 
 
 
Hej bloggen!
set var ett tag sedan man skrev här, har inte hagt någon lust att skriva. Men har faktiskt inye hänt så mycket. För två veckor sedan vat jag o familjen på kryssning till Helsingfors vilket var trevligt förutom att Alice blev sjuk så hon o nöjd fick stanna hemma <3
 
 
 
 
förra helgen så träffade jag Niclas och åt pizza o kollade på idol :) på lördagen så drog jag hem till Patricia o lagade lövbiff med klyftpotatis 😍 Sen kom Alex o vi spelade monopol. 
   
 
 
Söndagen så hade vi middag hos syster I Ljusfors.
   
 
 
 
 
och den här helgen så var jag på fest hos Alex med Patricia, Louis, Alex Jerry Alex SEn drog vi till Hugo :)
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?