Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- Midsommarafton 2018

Glad midsommar bloggen!
 
 
förlåt om jag inte har uppdaterat dig på ett tag men har inte haft tid. Idag är det midsommarafton och såklart har inte vädret varit det bästa som vanligt. 
 
 
 
men vi åkte ut till landet en sväng och åt lunch och dansade runt midsommarstången trots blåsten. Så kul! Var ju Alice och Emelies första dans runt stången
 
 
 
Sen åkte hela min familj hem till villan förutom min bror med familj. Vi har spelat spel och grillat. Sen firade vi lite Nöjd som fyller år idag! Trevlig kväll trots allt! :)
 
(Alice hjälpte pappa med att öppna sina paket) ❤️
 
Sen spelade vi även land och stad :)
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?