Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 170924 - Djäkneberget!

 
- Varit på dollarstore med Jocke i Västerås!
Köpte sex stycken av dessa och sen köpte jag två muggar som jag köpte sist när vi var i Skärholmen 😍
 
- Sen åkte vi till mormor med hela familjen,idag fick mormor träffa Emelie ❤️
 
- Sen åkte vi till Djäkneberget och upplevde ganla minnen o fika!
 
- sen åkte vi hem till morfar och åt mat och umgicks sen åkte vi hem till Norrköping!
Bästa med att sova hos morfar är att jag får sova. I min älskade säng ❤️
 
Dagens mat och kalorier 😂
Slarvat jätte mycket i helgen så imorgon förväntar jag mig att väga 88 kg! men om en vecka drar jag igång min sockerfria månad igång igen ska bli såå skönt! #skamdensomgersig!
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?