Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 170313 - ny vecka

 
 
-  MÅNDAG
 
☆ 
Gick till jobbet
Jobbade från halv nio till 15
Gick förbi ica och köpte nutrilett smothie
Rengörings medel till toan
Babyspenat 
Kvarg o rissufrutti
 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Vaniljbulle
 
Middag:
 
- Efterrätt
 
 
Idag när jag bytte om  på jobbet så ställde jag mig framför spegeln och passade på att ta en bild pch och ibland behöver man se verkligheten. Jag är så besviken på mig själv att jag har har gåt upp allt jag har kämpat med att få bort. Vad var det som hände egentligen? 😔 var så nära att komma ner till mitt mål.  Men är bara att kämpa sig neråt igen. 🙏🙌💪
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?