Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 170603 - Tacomys hos Mickis <3

 
 
 
 
 
 
Hej!
- Idag började dagen med att Jocke och jag tog en långsovmorgon eftersom vi kome hem sent i natten till lördagen. När vi vakande så låg vi och mös lite i hans säng. Sen runt 12 åt vi "frukost" jag tog nutella mackor, hur gott? sen åkte vi ner på stan för jag skulle handla nya tights på Cubus, vart även strumpor med. Sen gick vi in på systemet, köpte lite god dricka.
 
Sen satte vi oss på var-dags-rum, blev så himla sugen på köttbullemacka :D mums mums.
Sen åkte vi hen o glodde på film innan vi drog o mötte Stefan & Klara o två till för att handla lite till tacos. Vi var hos Mickis o lagade det. Det vart även lite spel också, helt okej DAG! <3
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?