Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

-- 170115 - TRÖTT

 
 
 
 
• Hellu! 
Ligger här i min säng och har nyligen vaknat. Men ska försöka somna om. Klockan är ju bara 08:52 too early. Igår blev det en lugn kväll. Jag, Anna och älskling åkte ut till Skärblacka för att hälla klår i Johans & Malins jaccuzi. Sen åkte vi och glodde på två svenska filmer, ego och fjorton suger. HÄRLIG KVÄLL.
 
gårdagens mat:
 
FRUKOST:
 
MIDDAG:
 
 
- igår ställde jag mig på vågen och då visade sig att jag fortfarande väger 93 kilo. Även om jag inte har gått ner något så är jag glad att jag inte har gått upp något. Utan håller sig till den vikten. ☺




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?