Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 170115 - Time to sleep

 
 
 
 
 
idag har jag bara tagit det lungt, jag o älskling kollade på några avsnitt av skilda värdar innan han åkte hem till Nypan. Han börjar ju jobba imorgon. spännande :) dock väldigt ensamt i villan utan honom och mamma o pappa dom är ju fortfarande i Thailand men dom kommer hem på torsdag, äntligen :)
 
nu ska jag borsta tänderna o sedan försöka sova.
 
Dagens mat;:
 
frukost:
gröt med blåbär  och kycklingröra på bröd
 
lunch:
pizza rester från igår
 
Sen ikväll så jag ätit ostbågar och druckit två glas cola. Unna sig på helgerna :)
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?