Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 170205 -

 
 
 
 
 
22:01
- Godkväll!
 
Nu sitter jag i mitt rum efter at ha varit inne i badrummet, tvättat bort sminket o borstat tänderna osv..
ikväll så har johan, anna o deras hundar varit här, Mimmi är så himla söt o busig. Annars ikväll så har jag o Jocke varit på stan och handlat lite, eller jag rättare sagt.
 
¨Jag köpte underkläder på lindex, svart bh o trosor, sen leggins dom andra som jag hade hade gått hål i så var bar att kasta dom. Sen lunchade vi. gottt! nej nu ska jag bara lägga in "dagens mat" sen sova, praktik imorgon igen.
 
 
Frukost:
Gröt med blåbär o banan
 
 
 
Lunch:
Mellan kyckling meny på Istanbul kebab
 
 
Middag:
Kött, o potatisgratäng
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?