Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161026 - Älskling

 
 
 
- WENDSDAY 
Har inte skrivit något i bloggen för att jag har varit med älsklingen sedan fredags 💕
 
 Fredags: kollade på idol och åt kokosbollar
 
Lördads: var på dop sedan drog vi hem till Jockes tjejkompis o hade trevligt med Stefan & Klara och två till.
 
Söndags: Vi drog till Jockes pappa och morfars grav 😢 sedan drog vi donken och sedan hem till mig och kollade på tv och mös  
 
Måndags: Var vi och ute o gick med Leia och sedan kollade vi på Johan Falk - Slutet. Tråkigt slut. Sen på kvällen så drog vi till hageby centrum o köpte en halloween "mask" sen drog vi till Ingelsta och där köpte jag en jätte fin tröja. 
 
Tisdags: gick jag leia o jocke runt lillsjön och sedan drog vi på stan :)
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?