Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161106 - Alla helgona 😇

▫ Godkväll bloggen! 
Nu är jag hemma igen efter en helg hos älsklingen i Nyköping. Kom dit i fredagskväll då gjorde vi hemmagjord pizza och åt chips & dipp framför idol. Drack 2 glas vin med. Väldigt trevligt. Igår så var ju det alla helgona då drog vi till graven med hans familj. Så fint det var med alla ljus. 
 
Sen när vi var där så åt vi kebabpizza hos Jockes syster. Mums (IGEN) sen kollade vi lite på så mycket bättre sen drog vi till max med hans syssling o pratade lite. Tog en kaffe o så. 
 
Och idag så har vi inte gjort så mycket. Mest varit inne och myst 😊 bra helg💏
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?