Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161116 - Varuhuset

 
 
 
 
 
- Hej bloggen! 
Idag började dagen med att jag gjorde min avokado smothie. Sen tog jag en promenad med Leia när vi var vid eneby centrum så kom Anna. Jag sprang in och hämtade ut ett paket från varuhuset (en hemsida) 
 
Det var muggar med olika emojis på och sen köpte jag även en julklapp åt mamma och pappa. Sen kollade vi på film. Tom & Jerry 😂 älskar disney filmer. Sen fixade jag lite mat till oss.
 
Och nu ikväll så har jag och mammi tagit en promenad till maxi. Mamma ville shoppa lite kläder sen sprang vi in till ica och köpte lite frukt o sköljmedel. 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?