Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160614 - Landetmys & promenad!

Tid: 18:58
Temperatur ute: +19
 
 
 
 
Hellu!
Här var det ett tag sedan jag skrev ser jag. Men har inte haft någon ork att skriva. Men nu är jag här och uppdatera lite vad jag har sysslat med dom kommande dagarnaa, igår var jag och körde minigolf med Kleve, Angelica, Elina, Viktor & Fredrik i folkparken. Jag slog mitt personliga rekord, HEJJA! förra veckan när vi spelade så låg jag på 48 poäng och igår 42, framsteg!
 
 
 
Sen idag så har jag varit på landet med mamma o Leia på förmiddagen var trevligt. Jag o mamma satt nere på plattan och körde fia med knuff =) sen lunchade vi även där. Sen har vi inte gjort så mycket, jag kom precis hem efter en timmespromenad i Norrköpingsstad. Hurtig ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?