Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160607 - Parkhäng, golf & trägårn

 
 
 
-Hej bloggen!
Idag så har jag hängt i folkparken med Angelica & Kleve. Vi åt mat/glass på Sibylla sen satte vi oss nere i gräset i folkparken i solen. Sen efter nån timme så gick vi till äventyrsgolfen som låg några meter ifrån där vi satt. Det gick faktiskt bra för alla. Kleve fick 44, Angelica 45 och jag 48, så vi var nära.
 
Sen så gick vi till trägårn runt 17 tog oss två cider och käkade lite. Sen kom även Elina en stund också, det var verkligen trevligt! Får passa på när väderguden bjuder oss på sol. För till helgen kommer det bli sämre. BUHU! märks dock att man har varit ute i solen hela dagen lång, vätskebrist och huvudvärk :/
 
- Blir att lägga sig tidigt idag tror jag allt =)
 
 
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?