Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

160125 - ÅNGEST

Tid: 20:12
Temperatur ute: 3+
 
(tog den här bilden i fredags på väg hem från jobb) <3
 
Godkväll bloggen!
Sitter här inlindad i en varm filt i vardagsrummet, har inte varit hemma så länge då jag tog en promenad till Ica strömmen för att handla lite, köpte salladbas, glödlampor, mjölk & bär. GOTT! annars idag så har jag bara varit hemma och tagit det lungt förutom det så var jag på HABELITERINGEN och pratade med en arbets terapuét snackade om min arbets situation. Mår verkligen inget bra på jobbet :( Vill därifrån. Men förhoppnigvis så kommer jag lämna det där stället inom kort!
 
 
Gjorde en fruitsallad till lunch idag. VITAMINBOMB!
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?