Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

160116 - TJEJ KVÄLL HOS JENNY!

Tid;16:26
Temperatur ute: -10 KALLT!
 
 
Hej!
 
Ledsen bloggen för att jag inte har varit inne här och uppdaterat dig. Men jag har inte varit på humör i veckan. Men i veckan har ändo inte vart så intressant. Gick iofs på bio med mamma o såg "en som heter Ove" en otrolig rolig & sorlig film på samma gång sen har jag varit hos tandläkaren. Jag har haft en bula under en tand som jag lagade i våras och när jag var där så sa dom att det var infekterat. Så nästa månad (16feb) så blir det rotfyllning. SKIT!
 
Nu ska jag snart göra mig iordning för att ta sedan ta spårvangen till Jenny där hon har bjudit hem lite tjejer för tjejkväll, vi ska laga tacos, spela spel & ha det kul.
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?