Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161213 - Lucia

 
 
Hej!
 
Denna dag började med att mamma väckte mig kl 07:00 för att vi skulle se på lucia. Tänk att det är lucia idag. Jag saknar att gå i skolan såna här dagar. Kom ihåg att vi mötes kl 08:00 utanför kyrkan när man gick på kungsgård för att se skolans luciatåg. Sen därefter så var det det dags att julfika med klassen. Sjukt mysigt! #tbt
 
Annars idag så har jag varit på pizza hut som alla andra dagar. Känns segt att man inte får betalt att vara där. Men är man praktikant så är man.
 
Nu ska jag tvätta bort sminket. Kram!
 
Dagens mat: 
Brunch: lite mexicana
Mellanmål: kvarg + provia juice
Middag: Bologones plus vitlöksbröd o till efterrätt lussekatt o donuts
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?