Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161207 - Upp i vikt

 
Idag ställde jag mig på vågen. Jag har inte vägt mig sedan början av detta år och jag är inte förvånad över att just den siffran stog på vågen. 
 
Eftersom jag är/var arbetslös så rör man sig inte så mycket fast jag har tagit många promenader med min systers hund. Man har inte lika mycket att göra så då åker man upp till affären just för att ha något att göra - ÄTA.  
 
Men nu hoppas jag att jag får tillbaka mina rutiner och sakta men säkert gå ner igen. Vägde 94 kilo fast med kläder så vet inte riktigt exakt hur mycket jag väger då man ska väga sig direkt efter man har vaknat och utan kläder.  Men nu ska jag tävla mot vågen. Har jag lyckas förr så kommer jag klara det igen. Nu är målet att först gå ner till 84 sen till 74 och slutligen 64. HEJJA MIG! 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?