Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161206 - Trött i bena

 
 
' Hej! 
Nu har jag äntligen lite ork för att skriva några rader. 
Är så otroligt trött i bena efter 6 timmar på praktiken. Kommer i det mer o mer nu men har inte vant mig vid miljön och arbetsuppgifterna ännu. 
 
När jag jobbade på donken så sprang jag ju runt och torkade bord och soppade liksom. Synd att det blev som det blev. Hoppas jag får en anställning på pizza hust. Svaret får jag den 27 feb tills dess så ska jag försöka bli så bra som möjligt ☺ 
 
Ii helgen som var var jag hemma hos Jocke. I lördags så var vi på ikea i skärholmen med hans moder, syster, mormor och mormors bror. Vi åt på julbordet som ikea hade dock tog jag vanligt mat. Trevligt :) 
 
 
- (bilder från i helgen) :)
 
Dagensmat: 
 
Frukost: blåbär o gröt
Lunch: köttbullar o spaghetti o spenatblad 
Kvällsmål: frukt, och två nybakta bröd som mamma bakade😍 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?