Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160828 - Kräftskiva 🐟

 
 - Hellu bloggen! 
 
BILDER FRÅN HELGEN  ⬆⬆
 
I helgen har jag varit med min älskling. Han kom till mig i torsdags eftermiddag. Innan han kom till mig så bakade jag blåbärsmuffins. När han kom till mig så drog. Vi till gransjönös för fika 🍵 ses vi var där var i början av sommaren. Innan vi beslutade oss för att bli ett par. Sjukt härlig kväll 🙏 på fredagen så drog vi ut till landet för att ta vara på det fina vädret. Vi umgicks lite med syster. Sjukt varmt 33 grader, varmast i hela landet. Sen på eftermiddagen så drog på Kräftskiva på Jockes sida. Mys 😍 igår så tog vi bara det lungt på dagen sen drog vi till Rockbaren o gav Jockes syssling lite sällskap 😊




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?