Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 151213 - TREDJE ADVENT!

 
Hejsan!
Nu sitter jag i min mörka lägenhet och slog precis på tv4. Dom visar någon svensk film. Har aldrig sett den förut och till det äter jag smörpopcorn. MUMS! Annars ikväll så har jag varit hos min syster o Johan för lite advent och lucia mys. Resten av familjen var där.
 
MYSIGT. Annars idag så har jag jobbat i fyra timmar innan det så kom Markus till mig o höll mig sällskap :) gosigt sällskap. Annars ihelgen så har jag jobbat o efter det drog jag & Diia till ljura umgicks med Stoffe o co.. vart lite vin på det. NICE!
 
Nu ska jag försöka komma in i filmen. GODNATT BLOGGEN!
 
 
 
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?