Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

140531

från gårdagens aktivitet. Först mat på Manessa och sedan en drink på T3 och sedan drog vi till Diias killkompisar.
 


140530 -Menessa besök

 
några selfiies innan man går ner till Manessa för att käka lite gott med Diia. Trevlig kväll kan det bli, jajjemän!


140525 - Morsdag :)

idag har jag varit hemma hos föräldrarna och umgåtts. Det är ju morsdag <3


140524 - Ledig helg

Dagens instagram bilder, enyoy!


140523 - underbar kväll!

Sitter hemma hos mamma o pappa nu. Är hemma och hälsar på lite. Skall snart kolla på barnfilm från min barndom med bror o pappa & Leia <3


140523 - LÖN!

 
God morgon!
har nyss ätit min goda smothie gjord utav bär och frukt. Perfekt o få i sig efter en promenad. Kämpar fortfarande med min kropp. Väger nu 76,4. Eftersom jag ska till tandläkaren om två veckor så kommer jag inte kunna köpa nånting innan jag varit hos tandläkaren, eftersom jag ska laga två hål. Varför ska de vara så dyrt att gå till tandläkaren?


140522 - Glass i stora lass!

 dom senaste instagram bilderna från dom senaste dagarna ´:)


140520 -


Om mindre än en timme kommer min bästa Erik hit o stannar till torsdag morgon. <3


140517

 
Yesterday
- jobbade
gick en promenad
grilla med mamma o pappa
tog ett glas vin o åt popcorn


140515 Promenad!

 
Hejhej!
nu ska jag snart ta mitt feta arsle och ta en promenad runt strömmen. Håller på fortfarande med att kämpa med min viktnedgång. Dock är jag trött då jag gick upp med Erik tidigt imorse. för at han skulle hinna med sin buss till Stockholm för at han skullle jobba. Dutti! igår drog jag , hans bror till Vilbergen o körde lite minigolf. Jag kom tvåa ;D
 
 


140513 - Prag med E <3

 
 
Hej hej!
Det blir inte så mycket bloggning nuförtiden. Men lägger in bilder på min instagram,  Snart kommer min bästa hit. Får se vad vi hittar på vi har inte setts på flera dagar... ska bli wonderbart. Vi ska även dra till Prag i sommar. Andra resan för i år. <3
 


140511 - Bilder säger mer än tusen ord! <3