Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

140131 - Start now!

 
 
 

Igår fick jag ett mail om att jag hade fått mitt "Nutrilet Start now" så jag hämtade ut paketet förut. Så imorgon blir det att testa det. Annars idag så har jag jobbat och idag var det hur mycket som helst märks at det är fredag helt enkelt ;) just nu sitter jag o funderar över om jag ska ta mig ut på en promenad som brukar vara i 50 min. Kommer ju kännas så skönt efteråt så blir nog en promenad. :)
 
Lista på vad jag har ätit idag:
 
Frukost:
Chocklad shake
 
Mellanmål
Vaniljshake
 
Lunch:
blåbär, morott, o apelsin
 
Mellanmål
Bar caramell
 
Kvällsmat
Vaniljshake + blåbär bar.




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?