Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

140128 - Huvudvärk!

'Tid: 23:16
Temperatur ute: -1
 
Hej!
Nu har nästan hela dagen passerat och jag är jätte trött med huvudvärk dessutom. Jag ska snart gå och lägga mig men först vill jag skriva ned vad jag har ätit idag bara för att jag ska hålla koll på vad jag ätit det är ju trots allt min blogg.
 
Frukost:
Jordgubbsshake
 
Mellanmål:
Bar caramel:
 
Lunch:
Jordgubbshake
 
Mellanmål:
Två morötter
 
Kvällsmat:
Blåbär, två knäcke mackor med skinka o gurka, lite nötter, & bar & druckit smotthie
(åt lite mer än vanligt för att jag var så extremt hungrig därav min huvudvärk)
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?