Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

140127 - Trött, motiverad & glad.

Tid: 12:31
Temperatur ute: -2 snö/blåst
 
 
Hej!
Nu var det ett tag sedan jag var här inne på bloggen. Men jag har inte haft någon lust att blogga. Har haft fullt upp hela helgen har jobbat så har varit jätte trött. Idag är det tre dagar jag har hållt på med Nutrliett och jag blir så peppad och motiverad av det. NU SKA JAG BLI FIN!
 
Annars idag så har jag gått en ´promenad med min syster o Leia, sov hemma hos föräldrarna inatt. Var skönt att få röra på sig lite innan frukosten. Dock känner jag mig jätte seg och trött. Sov dåligt inatt. Men bara att ladda krafterna innför promenaden ikväll. Har alltid mer energi på kvällen, i dont know why!
 
bjuder på en gammal bild från -04 :)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?