Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

131128 - Shopping igen, fy!

 
 
Idag när jag var och skulle handla mat på Mirum så kunde jag för tusan inte att hålla i pengarna så det vart en ansiktskräm, två nagellack på Willys och ett läppglans. Tomten ville jag ha med bara för att det skulle se lite "juligt" ut ;) sen vart det även en jätte fin glitter topp helt i min smak på VERO MODA. Svårt att motstå. Farligt att ha plånboken med sig när man går in i ett shoppingscenter, så nu har jag fört över lite pengar till mitt spar ifall detta skulle hända igen!
 

och jag handlade på Willys för att köpa ingridienser till detta:
 
Kasslerpanna vart det. Det som är i är: purjolök, två paprikor (en gul och en röd) sen kassler givetivs, cream freich, lite mjölk, tomat puré, och kryddorna då, curry, vitpeppar. JÄTTE GOTT! och till detta kan man servera ris till!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?