Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

131112 - En del av stängning!

 
Godkväll bloggen!
Idag började dagen med att jag trotsade regnet. Gick runt haga/eneby som tog ungefär 50 minuter. Sen tog jag en välbehövlig frukost. Sen tog jag det bara chill innan det var dags att promenera till jobbet. Idag började jag 15:00 till 21:00. Jag brukar inte jobba dom tiderna men idag fick jag det. Så idag fick jag stänga två delar av lobbyn. Tiden går så snabbt när man har mycket att göra så nu är man trött.                                                                                                                                                                                                     
 
Imorgon är det jobb igen fast då blir det ett glidar pass, 16:00 till 19:00, dumt att klaga på dom tiderna. NAHEPP om man ska tvätta bort sminket och hoppa i sängs då.
 
Gooodnight!
 
 
Efter massa onyttigheter på den senaste tiden så ska magen bort!!! jag har sagt det förr, men nu har jag bestämt mig för att skärpa till mig och inte fuska, jag har gått upp i vikt så nu väger jag 78,6, ångest, ska ju ner i vikt inte upp vikt! ÅNGEST som sjutton, men bara att börja om på nykula!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?