Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130526 - Projekt p G!

Hej på er!
 
Här kommer det några bilder som jag har tagit på mobilen som ja inte lagt upp här. Dessa bilder är tagna från idag. Mina föräldrar håller på med ett projekt. De har bestämt sig för att göra om köket. De har rivit väggen i hallen och en bit i köket. Det kommer bli fint och modernt när allt är färdigt. Just nu är ser det ut som en arbetsplats i vardagsrummet. HAHA! idag har även den nya elen blivit inkopplad. Vilket lättnad!
 
Det blev lite morsdag firande med familjen + brors sambo
Kollar så elen funkar! :)
 
 
Den finaste hunden i världens och världens goaste kisse!

anna

det du ;)

2013-05-27 | 02:36:17 | http://nattstad.se/bitchelinablondina



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?