Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130518 - Ikväll gäller det!

 
 
 
Goodmorning dayblog!
Sitter här i mitt sov rum där jag har min stationära dator och tänkte uppdatera bloggen lite. Innan jag tar en pw till jobbet. Börjar halv 12 och slutar sju. Då blir det att promenera hem till mig, fixa till mig, Byta strumpor när man jobbar på donken så får man ha tjocka tjock och fötterna får inte andas så då brukar det oftast bli tåsvett, haha! Sen blir det att traska hem till Johan och Malin för att se finalen av Eurovioson song contest. Det är ju final idag och idag får Sverige också vara med. Hoppas det går bra för våran Robin!
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?