Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130511 - Grillmys

 
Hej!
Sitter här och avslutar denna dag med en upppdatering. Kom nyss hem från mina kusiner. Vi hade bestämt att ses idag och grilla och spela spel. Vilket var väldigt trevligt. Började med att vi tände på grillen sen käkade vi. Alla grillade kött, fast olika köttbitar. Sen spelade vi Jeopardy, vilket ja var as kass på. Men som man brukar säga man kan inte vara bra på allt. Sen körde vi Galenpanna och jag kom trea.
 
Annars idag så har jag gått en promenad med en killkompis från Linköping. Var trevligt och när det var fint väder så gör det inte sämre. Märks att den efterlängtade  våren/sommaren är här nu! ME LIKE! nu ska jag tvätta bort sminket för att sedan sova. Är hur trött som helst!
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?