Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130331 - The last day in Mars

Tid: 22:57
Temperar ute: -4
 
Godkväll och god fortsättning på er!
 
Kom nyss hem till min lägenhet och har precis borstat tänderna och smort i mig med qlinque och nu lyssnar jag på Agneta Fältskog - When you love someone. Väldigt fin låt utav henne. Annars så har jag varit hemma hos päronen och ätit lite mat och sedan så körde vi även Bingolotto - påskspecial och som vanligt är man rikigt nära att kamma hem en vinst. Men den turen har man ju aldrig eller? thats sucks realy. Today im was close to win one million!!!!
 
"en trött vovve som tittar på bingolotto <3"
 
Annars idag så har jag varit hemma och tagit det lungt. Pratat med Jonte i öv 2 timmar i förmiddags. Rekord för oss, hehe. Sweetnes. Båda två var sega efter vårat festande. Dock på varsitt håll. Jag var med min syster hos Vicky med deras killkompisar och Jonte var hemma hos sig with he´s friends. Vi drack, spelade spel sen så drog vi till K7 ett nytt ställe som har öppnat på nya torget. Dock var det inget drag där typ inget folk där. Men kan nog bero på att stället är nytt. Ge det några månader bara så är det nog mer populärt. Men vi tog varsin cider där sen drog vi vidare till WASA och där var det däremot folk, för mycket folk nästan. Synd att det ska vara så litet och trångt där, dock så stannade jag bara i kanske en och en halvtimme.
 
one pics from yesterday, more pics comes anotherday!

Jessica

sv, min påsk har varit jättebra! sjd? :)

2013-04-01 | 10:24:25 | http://lifeofjk.blogg.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?