Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130329 - Good friday!

 
 
 
Hej!
och snart har denna dag lidit mot sitt slut. Idag så har jag jobbat hela dagen. Trodde att dagen skulle gå långsamt idag med tanke på att det var lång fredag men där hade jag fel. Dagen har rullat precis hela dagen. Bra för resurangen ekonomiskt. Hörde att resturangen säljer lika bra längre som förr. Inte så roligt att höra. Men det kanske vänder till sommaren, på våran högsäsong.
 
Nu ska jag sova för imorgon blir det att bege sig till Väserås för att fira påsken lite!
Happy Easter!
 
 
När jag skulle lämna lite bestik och tallrikar i personalrummet så fick jag se detta stora påskägg på bordet.
GOTT!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?