Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130325 - Stockholm here i come!

Tid:  08:49
Temperatur ute: -4 sunshine
 
Hej!
Idag gick jag upp kl 07.00 för att jag ville åka med mamma så hon kunde släppa av mig i min lägenhet. För ska ju med tåget till stockholm 10:25 för att träffa Jonte. Har inte träffats på en vecka så ska bli härligt at få träffa honom igen. Eftersom jag ska till Västerås på lördag så kommer vi inte kunna ses då. Då fick vi ses idag och halva dagen imorgon. Bättre än inget! <3 OCH IDAG ÄR DET LÖNING OCKSÅ. Inte för att jag fick en sån bra lön 2000 tusen fattigare är vanligt. Men hoppas jag får lite pengar i påsk ägget på lördag. Det är ju påsk i helgen ju!
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?