Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130311 - Nyköpings trip

 
 
Hej bloggen!
idag så började dagen med att min lilla syster kom upp till mig ett liten sväng. Hon valde ut ett diverse bilder som hon ska ha till ett kollage som en av hennes kompisar ska få i födelsedagspresent. Sen så skjutsade hon mig ner till Norrköpings tågstation för att jag skulle ta tåget upp till Nyköping över dagen för att träffa min tjejkompis Matilda och hennes llilla Eleanor.
 
Har inte träffat hennes dotter eftersom sist vi sågs i sommar låg hon i magen. Sjukt lik Matilda och väldigt söt. Vi tog en fika och sedan kollade vi lite i affärerna där. Hon köpte lite fint till Eleanor. Tycker det är så himla mycket att kolla på bebis kläder. Sen gick vi upp till Matilda och kolla på lite tv. En trevlig dag! =)
 
´She ´s name is Eleanor

Emy

Det finns så mycke söta barnkläder :)

2013-03-21 | 12:21:00 | http://nattstad.se/rednalyn



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?