Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130310 - Stockholm calling

 
 
 
Hej bloggen!
Nu sitter jag i mitt vardagsrum och känner hur jag känner doften av nytvättat hår. Obeskrivlig doft! Behövdes en dusch kände jag. Har ju jobbat hela dagen och det vart tungt.  Med tanke på att söndag är veckans lungnaste dag på jobbet. Men fan vad skönt känsla när man har stämplat ut och veta att man är ledig imorgon & har en ledig helg att se framemot. I lika this feeling!
 
annars innan jag tog en dusch så snackade jag med Jonte i över en timme på mobilen. Så skönt att få höra hans röst. Har ju inte pratat något med honom denna helg eftersom han har varit på party kryssning den lyllo sen. Jag vill med åka, haha! men är glad över att han hade det awsome. Men nästa helg blir det ingen fest för då ska jag dra till honom igen, thats gonna be a good holyday! <3
 
för övrigt så var jag hemma hos pappa och mamma igår tillsammans med bror & Malin. Mamma hade gjort till sig och gjort två tacopajer och sallad eftersom vi ville äta lite gott till melodifestivalen. Ibland så har man så fel. För ingen kunde ana att Robin skulle vinna hela skiten. Alla trodde ju att Yohio skulle vinna eftersom han vart segtippad. Men jag är glad övver att Robin vann för han verkar vara en sån fin kille, han är värd detta! :)
 
 
 
 

Caroline Nilsson

Sv: Okej :/
Har du kollat under "övrigt" också? Ibland lägger sig meddelanden där ifrån folk som man inte är vän med redan..

2013-03-11 | 16:46:09 | http://iamcarro.blogg.se/
Emy

Hade du det kul i Stochkolm då? :)

2013-03-21 | 12:23:09 | http://nattstad.se/rednalyn



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?