Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130306 - JALLA DANSA SAWA!

 
Hej!
Sitter just nu och lyssnar på den glada upptempo låten. Grymt bra faktiskt. Men börjar faktskt bli lite uttjatat eftersom jag har lyssnat på den ett antal gånger. Ska snart ta mig en promenad till NETTO för att köpa lite mat så jag har något att med mig till matlåda imorgon.
 
För idag så har jag varit ledig all day long. Då har jag passat på att tvätta & städat så nu är det rent och fint  som det kan bli här hemma. Behövs ibland!
 
Nej om man ska sätta på sig vårjackan och dojjerna och dra sig till Netto då. Idag känns det verkligen som vår, +6 plus och solsken. Hoppas det håller i sig nu!
 

Caroline Nilsson

Sv: Heter Caroline Nilsson :)

2013-03-07 | 13:28:00 | http://iamcarro.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?