Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130623 - This is the way i wanna live.

på det här fältet kommer Norrköpings första FESTIVAL ske från onsdag till lördag! :D
 
Hej hopp gummisnopp!
Har inte uppdaterat på hela dagen så nu är det på tiden att bloggen blir uppdaterad. Har nyss lagt in lite bilder från mobilen, från midsommar, bilder från ikväll. Idag har jag hunnit med mycket känner jag. Först så började jag med att jag gick ner till tvätt stugen kl 12;00 för att tvätta.
 
Sen passade jag även på att damma, damsuga & moppa golvet. Sen när jag var färdig med tvättningen så gick jag ut på en promenad som tog en timme som vanligt. HEJJA MIG! sen vid halv sju så åkte jag hem till föräldrarna för att grilla på fars nya grill som han fick av mig och mina som ett försenad födesedagspresent, snacka om han vart överaskad :) gott vare också! :)
 
 
 

anna

hur mår du malin? :)

2013-07-01 | 16:48:19 | http://fames.se/blondinah/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?