Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130620 - 76,6 :)

 
 
Hej!
Sitter här och kör Zara larsson låt , she is not me. Så jävla bra! tror det kommer bli en jätte hit. Annars så ska jag snart dra till jobbet för att jobba sista dagen innan lång ledigt. Eftersom det är midsommar imorgon och då blir att åka ut till landet för at umgås med en del av familjen och en del av släkten. Orkar egentligen göra nått under midsommar så kan bli trevligt på landet. Men vädret ska tydligt bli dåligt som vanligt. Annars idag när jag vägde mig så vägde jag mig 76,6. ett kilo lättare :D men är långt ifrån nöjd. Bara 10 kilo kvar ;)
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?