Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130615 - Glass i stora lass!

 
Godkväll bloggen!
Har nyss lagt in lite bilder från kreta resan på facebook.  Längtar tilbaks. Får väl se om man åker dit någon mer gång i framtiden. Jag får försöka hittta en rik karl som kan bjuda mig ;) hehe skämt och sido. Ne men nån gång vill jag dra tillbaka dit. (-)nnars idag så har jag faktiskt ätit en glass med min kära bror och hans sambo. Egentligen var ju planen att gå en timmes promenad. Men det sket ju sig. Men ska ta promenaden (hela) imorgon isället. Gick ju halvägs idag och det är ju bättre än ingenting.
 
Haha jag som skrev att jag  ska försöka minska på alla gosaker det höll jag inte visst. Men bara att försöka igen och ännu hårdare träning. Nu ska jag hoppa i sängs för denna dag har varit lång då man har jobbat.
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?